onsdag 28 april 2010

Regents Park

Igår var det superfint väder, så efter att jag hade lämnat av barnen i skolan, åkte jag in och träffade två jättesnälla aupairtjejer. Vi köpte lite smörgåsar och kakor och satte oss i Regents Park, jättefint var det! Jag blev till och med liiite brun. Jag tog foton också, väldigt fina från parken, men sen när jag kom hem igen så upptäckte jag att jag inte hade med mig min grej till kameran, så nu kan jag inte visa bilderna för er! Mamma du får leta lite i mitt rum och sen skicka den! :P

Idag har jag mest jobbat, så nu är jag riktigt trött.. Men just nu är jag babysitter, för föräldrarna är och äter på resturang, så jag väntar nog lite till innan jag går och lägger mig.

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, det beror på vädret. Men jag skulle vilja kolla runt lite i området och se vad det finns för affärer och så i närheten. Jag såg att det fanns ett bibliotek och det skulle vara kul att ha ett engelskt bibliotekskort, så det kanske jag kan fixa också.



God natt

Inga kommentarer: