tisdag 25 maj 2010

Idag åkte jag in till oxford street, det tog nästan en timma att komma dit med bussen, för det var så sjukt mycket trafik idag! I alla fall, jag köpte lite smink på body shop, lite filmer på HMV, jag köpte bl.a. "La vie en rose"som jag tänkte se nästa vecka när jag är ledig, så här ska det gråtas ;) och så köpte jag en nya klocka :D

Idag var jag hemma helt själv fram till halv sju, skönt. Så jag tänkte läsa min bok, men istället så strök jag färdigt alla kläder! Och sen tvättade jag mina egna kläder och efter det satte jag mig ute i trädgården och läste ut min bok. S hade ätit hos sin kompis så jag behövde bara göra mat till mig, så det har varit en ganska skön dag idag, fast jag har ändå hunnit med en massa grejer.
Imorgon är det redan onsdag och då är det bara 4 dagar kvar tills jag har ledigt i en vecka! Woohooo!


Köpte "Absolutely Fabolous" till mamma

Nytt smink
..och ny klocka!
xxxxx

2 kommentarer:

Mamsi sa...

Mamma tackar redan helt hysteriskt!!!

Kram

Veronica, Hanna & Katarina sa...

Mamsi;
Gaah, you´re so fabulous!