måndag 10 maj 2010

Update

Sen jag skrev sist, så har jag varit ute och shoppat massa grejer som jag inte fick med mig hit från Sverige, och så nya, onödiga och underbara saker från Top Shop, (såklart). Jag har varit på Oxford Street, i South Kensigton, och i Westfield, som har ett galet stort köpcentrum med Gucci, D&G, Tiffany´s, allt sånt där, och massa andra affärer... Jag har träffat lite svenska au pairer, och förra lördagen var vi på någon slags pub/club i camden, och i fredags var vi ute i Brick Lane. I fredags fick jag åka hem själv med bussen, och det var lite läskigt eftersom det var första gången som jag åkte hem själv på natten här i London, men det gick bra och jag var väl hemma vid kvart i sex... Men det var liiite pinsamt när jag kom upp halv fyra på eftermiddagen och skulle äta frukost... Förra lördagen gjorde jag en "sleepover", typ, så då behövde jag inte åka hem själv, vilket var skönt eftersom då var det första natten ute i London.
Idag har jag faktiskt, efter två veckor, varit i den svenska mataffären och köpt lite goodies. Jag trodde verkligen inte att jag skulle behöva åka dit efter bara två veckor, men jag längtade så mycket efter ost och filmjölk, haha. Sen köpte jag såklart svenska köttbullar.. barnen gillar tydligen det, så då kanske dom tycker om mig om jag gör det någon dag. ;) Och så köpte jag massa andra grejer. Dit åker jag absolut igen, och snart.
Aah! Nu måste jag gå!

Bye

4 kommentarer:

Alexander sa...

Men skulle bara säga att din Facebook sida är lite konstig... Kan inte se din logg. Så om jag ska skriva ngt så kommer jag skriva det som en kommentar här på din blogg ;)

Jag tror jag skrev dethär igår på din Facebook, men eftersom jag inte är säker på att du kunde se det så skriver jag det igen xD

Igår så tävlade jag i Skatås (Prämiärloppet-2km) Kom 5:a i den individuella tävlingen och så vann jag och två klubbkompisar grupptävlingen, där man lägger ihop placeringarna i klubben och ser vilken klubb som fått bäst placeringar total ;D

Hoppas allt är bra med dig och att alla är snälla, du verkar ju trivas i London ;P
// Alexander (Övriga Familjen hälsar xD)

Veronica, Hanna & Katarina sa...

Alex; Jo, men jag kan se det du skrivit, så det är lugnt :) Yes, än så länge trivs jag i alla fall, hoppas det fortsätter så! Krama alla där hemma från mig!

Mamsen sa...

Äntligen ett nytt inlägg ;)

Kram
Mama

Alexander sa...

Men jag kan inte se dina kommentarer tror jag :S Testa att skriva ngt på min logg om du har tid någon gång :P