tisdag 15 juni 2010

Vanilla

Hi
Innan vi gick till Getty Images idag, så tog vi en sväng in på Starbucks och köpte vanilj latte och blåbärsmuffins, som vi satt och åt på en bänk på en sidogatan till Oxford Street. Mys!

Gallerit var jättefint! Det var mest svartvita foton på gamla stjärnor, t.ex Marilyn Monroe och Audrey Hepburn. Men det var också foton från förr, på vanliga människor mitt i sin vardag.
Imorgon är det mer shopping som gäller, med Katta och Matilda, på Westfield, Europas största köpcentrum! Well, ett av dom i alla fall.
Nu ska jag läsa min bok som jag köpte på Photography Gallery häromdagen, "Just Kids" av Patti Smtih. Den verkar superbra, men jag skriver några rader om den när jag läst ut den, för den som är intresserad :)

Btw, här är några bilder på mina kläder som jag köpte igår. Mest svart, men väldigt fint.






Allt är från H:M, utom leggingsarna från Gina tricot.
Katta på Getty Images
xxxxxxx

1 kommentar:

Mum sa...

Såg just att den bruna toppen är en sån som jag köpte för ett par veckor sen ;) Vi får kolla med varandra så att vi inte har den samtidigt!!
Puss