lördag 5 juni 2010

Stripes

Idag har jag varit i Covent Garden med tre andra tjejer och nu har jag precis kommit hem. Det har varit så sjukt varmt idag, eller mer kvavt och storstadsfuktigt. Det känns att det ska bli åska snart..
Snart ska jag iväg på tårtkalas hos en tjej som fyller 20 år på måndag, så vi ska fira henne idag! Så jag måste ut och köpa lite rosé nu, innan jag glömmer det.

Förresten, när jag skulle köpa busticket idag, så frågade, av någon anledning, mannen bakom kassan hur gammal jag var. "Twenty" sa jag. Och då började han att skatta, och så säger han"I thought you were like 14.. What are you eating to look so young?" Jag visste inte vad jag skulle tro, så jag svarade bara, "I´m not telling you that!" Shit alltså! Det här är andra gången på bara några veckor. Jag ser alltså ut som att jag är lika gammal som mina sju år yngre kusiner? Jaja, hos gubben som jag köper vin hos behöver jag i alla fall inte berätta hur gammal jag är.. så länge han får mina pengar så är det lugnt. ;) Hoppas bara att folk tycker att jag ser ut som 20 när jag är 30!




xxxxxx

2 kommentarer:

Mamsi sa...

Ja, min lilla "fjortis" var glad för dom generna i vår ungdomsfixerade värld!! Det får bli moppe nästa födelsedag då!!!

Puss

Anonym sa...

Lika "ung" som mig då ;P