onsdag 23 juni 2010

Sunny

Åh det har varit så härligt väder än så länge den här veckan!! Idag skulle det bli upp mot 28 grader varmt, har jag för mig att vädergubben sa igår.

Igår tog jag tuben in till High street Kensington där jag mötte Katta. Men först gick jag in i en H:M affär, en av dom bästa här tycker jag, and spend some money.. igen. Det går bara inte att komma ut från H:M utan en påse i handen! Här är i alla fall vad jag köpte; en jeansväst och ett par shorts. Byxorna köpte jag på Zara förra veckan..

Igår på kvällen träffade jag lite kompisar på ett ställe här i närheten. Vi fikade och pratade och hade sommarmys på uteserveringen.
Nu ska jag sätta mig ute i solen och läsa min bok.






xxxxx

1 kommentar:

Mams sa...

Oj, oj vad den garderoben behöver vara stor för att rymma alla dessa kläder ;)
Ha en underbar Midsommar!!!

Kram
Mamsen