söndag 4 juli 2010

Weekend update

Hej.
Jag har precis kommit hem från Brick lane, där verkligen alla tuffa Londonbor fanns! Och det fanns så mycket fina affärer och marknader.

I fredags var vi ute i Richmond och i lördags var jag på middagsmys med massa god mat och hemma gjord chokladsås, och efter det gick några av oss ut i camden.

Idag spelar Lily Allen och Jay Z i Hyde Park, och jag tänkte följt med till parken och hänga där och lyssna lite, men jag är så sjukt trött så jag orkade inte...

Nu ska jag äta något och sen kanske jag lägger upp lite bilder från helgen, så stay tuned....

xxxx

3 kommentarer:

Mamsi sa...

Vila är bra ;)

Kram

Alexander (Kusin) sa...

Sitter och åter på en Kina restaurang med farmor och Nathalie!

Veronica, Hanna & Katarina sa...

hahha hej kusin! åhhhh det gjorde jag innan jag åkte hit.. mmmm kinesmat..