måndag 12 juli 2010

Weekend update


Min helg har varit helt underbart bra, jag ville aldrig att den skulle ta slut, men det gjorde den och nu är det måndag igen..

I fredags gick vi ut på ett ställe som ligger ganska nära mig, och just då var det en hip hop klubb, hahah, det var såå roligt!

På lördagen åkte jag och en annan tjej till Tower Bridge och en matmarknad som låg där i närheten, och det fanns så mycket gott att köpa! Men som den turist jag är, (not) så tog jag inte med mig kameran, så jag har tyvärr inga bilder, och det var synd för vi gick längs floden vilket var väldigt fint. På lördagskvällen åkte jag hem till Katta som hade ff men vi kom inte hem förrens vid ett på natten och somnade direkt, så det blev ingen filmkväll som vi hade tänkt..

Igår var jag hos Katta heeela dagen. Vi gick upp sent, satt lite i parken och åt pizza på en mysig uteservering.

xxxxxx

3 kommentarer:

Mamsi sa...

Låter härligt!!!!!!

Kram

tilda sa...

flicka lilla, du är en kass bloggare. 3 inlägg om dagen vill vi ha!

Mamsi sa...

Hallå ja, vad händer här då?? Uppdatera mera, uppdatera mera....

Kram