fredag 12 november 2010

Friday

Hey..

Igår kväll var Katta och Hanna här och satt och åt kall mat från tesco och efter färgade Hanna mitt hår.. det blev mörkt. Väldigt mörkt..
Idag är det fredag, vilket är skönt, men jag känner mig lite seg.. Jag har drömt så konstigt dom senaste dagarna. Om männsikor som jag känner och såna som jag inte känner. Om saker som ska hända och grejer som jag måste göra. Och hemska drömmar. Riktigt läskiga. Det får mig att känna mig lite off, faktiskt.. tur att jag har Katta och Hanna här som jag kanske ska ut med ikväll :) Och förhoppningsvis Moa också!

Jag lägger upp lite bilder också som vi har tagit dom senaste två veckorna. :)

Puss och kram skumbanan






xx V

2 kommentarer:

Veras Mamsi aka VM sa...

So, what's up with the smoking ladies :)

Kram

Ronnie sa...

It´s baaaad