måndag 22 november 2010

Hanna with H

Hallo!
Första gången som jag skriver ett inlägg här i bloggen.
Jag och Katarina är inne på vår fjärde vecka här i London och jakten på jobb och grejjor håller fortfarande på...damn..;)
Den aktuella statusen på nationaliteter i vår rum är- 2 svenskor-3 italienare-1 turk-1 scottish. Ganska trevliga allihop. I morses när K var i duchen kommer det in en som jobbar här på hostelt typ 3 dagar i veckan, Alex (aka. creepy man) Han sätter sig och chillar lite i rummets krona (ranglig skinn stol) pratar och frågar lite, slutar med att han säger att han kan ta våra CV:n till hans gamla jobb vilket är ett franskt bageri. Han erbjöd även nu senare att gå och ta en drink vilket inte var aktuellt för hmm.."uhmm we are going out to see a friend soon"

I natt så snarkade the scottish man så högt, flippar på han! tur för han att han är trevlig när han är vaken :P
Jag fick ett oväntat samtal från New Look. De frågade om jag var ledig under de dagarna som fotograferingen ska vara och att de ska get back to me. Ohlala
Jag har även ringt upp Catering saken som hade ringt mig. Fick svara på lite frågor och i morgon klockan 12 ska jag till något ställe där jag ska provjobba? intervjuas?

Snart ska vi nog ta och pallra oss ut härifrån, måste fixa lite shamphoo, deo m.m
Vi börjar vänja oss vid hostel livet nu antar jag, nu känns det normalt för oss att duchen är mitt i rummet och att bo med minst två italienare. Vad tomt det skulle vara utan dem? haha

Cheers
Hanna





1 kommentar:

Ronnie sa...

Gaah, like your pics dude! And congraz till next och catering grejerna! wiieee!