onsdag 15 december 2010

Is

Idag har jag varit på body balance, en mix av yoga och pilates. Det är väldigt roligt faktiskt! Ganska jobbigt för benen och magen, men det är ju bara bra.

Nu har jag precis tagit en isdusch, litterally.. varmvattnet tog slut helt plötsligt medan jag hade kvar balsam i håret! Jag försökte att skölja ur det men jag stod bara inte ut, så jag fick försöka få ur det i handfatet, men efter bara några sekunder var mina händer som isbitar, det gick bara inte.. Så nu sitter jag här i mitt kalla rum med en massa kläder på mig för att inte frysa.. vad är det med det här landet? Dom säger hela tiden att vi svenskar borde klara det för att vi är så vana vid kyla.. ja ute, inte inne!! Ska bli skönt när jag åker hem över jul, då ska jag ta en lååång och varm dusch och sen ska jag gå runt i t- shrit inomhus utan att frysa om armarna, förhoppnigsvis :P



Nu ska jag dricka te och värma mig under täcket!


xx V

1 kommentar:

V M sa...

Hoppas att du blivit lite varmare nu...

kram