onsdag 30 mars 2011

Röda bär och ny frisyr

Igår vinkade jag till en främmande man ute på gatan, av misstag förstås, troligtvis fick jag solen i ögonen eller var bara allmänt förvirrad, eller nåt. Och på typiskt svenskt vis så såg han helt förskräckt ut. Stackars lilla man.. fast egentligen var det ganska roligt.
Men jag tror verkligen att jag behövde dom 13 timmars sömn som jag fick i natt, för jag var helt slut. Och det fungerar inte i längden, speciellt inte när jag börjar vinka åt folk jag inte känner på stan.. det kan bara inte fortsätta..


Min frukost idag var delikat. Äkta Arla filmmjölk med Kellog´s K Special (röda bär) och banan. (Glömde dessvärre russisnen, men jag har 4 dagar kvar på mig).


Det har också varit väldigt fint väder här idag. Sol och kanske 7, 9 grader. Supergött att jag får vara med om lite äkta svensk vår också. Såg faktiskt en del knoppar här och var när jag var ute under dagen.

Ha det bra små vänner. Hörs snart!



One lovely breakfast..


.. and one new frisyr




xx V

Inga kommentarer: