tisdag 18 maj 2010

Idag gjorde jag en Katta. Jag gick och la mig och sov i två timmar på dagen. :)

Annars har jag inte gjort alls mycket idag. Ingenting faktiskt, så detta inlägget kommer handla om ingenting. Fast jag kan säga att både idag och igår var det så fint väder att jag kunde ha på mig shorts! Men jag hörde från en svensk pappa som bor här i närheten, att det tydligen är jättevarmt i Sverige nu också.

Ja, nu ska jag ta fram mitt stash med kakor och bara fortsätta som jag gjort hela dagen, göra ingenting. Men sen ska jag faktiskt gå ut och gå i Queens Park med Matilda, så nåt kul ska jag ändå göra idag!

Förresten så cyklar typ alla här, det trodde jag verkligen inte att man gjorde i London! Så nu vill jag ha en cykel. För då ska jag cykla runt i London och vara lite chic. Och den ska gärna vara rosa..
xx

3 kommentarer:

Mamsen sa...

Man behöver göra en "Katta" ibland...

Kram

"Katta" sa...

haha! sprid det uttrycket i england! "Oh I´m so tired, I think I´m gonna do a Katta!"

Veronica, Hanna & Katarina sa...

Yeah, everyone need to do a Katta from time to time..