måndag 24 maj 2010

Oupss

Jag gick precis in i badrummet, för att borsta tänderna, och då får jag se en jättespindel på golvet! Jag bara rusade in i mitt rum igen och sprang fram och tillbaka. Uhhhh, jag hatar verkligen spindlar, men jag måste ju kunna använda badrummet, så jag tänkte att jag måste skärpa till mig och försöka få ut spindeln. Så, jag tog på mig mina kängor, tog med mig min H:M tidning och fick upp jättespindeln på tidningen. Jag ville helst inte slänga den i toan.. så jag öppnade fönstret och skakade av den. Grejen var bara den att jag tyckte att det var så äckligt så jag slängde liksom ut hela tidningen genom fönstret.. Så nu ligger det en H:M tidning ute på taket.. Hoppas bara ingen såg mig.

God natt
xxx

2 kommentarer:

cathryn sa...

hahahahaaaaaaaaaaa

bigtool4u sa...

nu får fåglarna något att läsa!