måndag 24 maj 2010

Weekend update

I fredags träffade jag lite tjejer i hyde park på kvällen, och vi satt och drack vin och åt vindruvor och hade det mysigt. Efter det åkte vi in till Camden och gick in på nån slags pub och sen gick vi vidare till nåt annat slags ställe, typ klubb.. Det var jättekul i alla fall.
I lördags åkte jag in till Hyde park ige, fast på dagen, och träffade några andra tjejer. Vi hade picknick med yoghurt, sallad, baguette, jordgubbar, ost och sånna där goda grejer :)
Och igår satt jag faktiskt bara hemma i trädgården och solade. Det har varit så himla varmt denna veckan, och speciellt nu i helgen, och idag! Idag tror jag att det nästan var 30 grader. Fast nu ska det nog bli lite svalare igen, men bara det inte regnar så är det väl okej.
Det är så roligt att alla pratar om vädret här. Hela tiden. Till och med barnen gör det! Idag t.ex. när jag lämnade barnen i skolan så stod den äldsta och pratade med sin kompisar om väderprognoserna , och hon är ändå bara 10 år..
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Kanske åka in till oxford, för jag skulle behöva en klocka och jag har sett en som jag vill ha, och så har jag fått ett medlemskort på body shop, så jag skulle gärna vilja åka dit och köpa lite grejer. Det var så kul när han i kassan frågade om jag ville ha ett medlemskort och sen undrade om jag lived in the UK, och jag kunde svara ja!










xxx

Inga kommentarer: