onsdag 12 maj 2010

xx

Hej.
Nu sitter jag barnvakt igen. Men egentligen så spelar det igen roll, för jag ska ändå ingenstans idag, och barnen har redan gått och lagt sig, så det är luugnt.
Mmm.. jag gick till Tesco idag och köpte kakor, en tidning och, Häagen- Dazs glas med jordgubb och cheescake bitar.. Oh, yummie.
När jag sen skulle gå hem gick jag in i en lite butik som var jättegullig. Lite som sorbet som fanns i Göteborg förut, med massa rosa saker, smågrejer och en gul bubbla ;)
Sen har jag upptäckt att vi har en bio inte ens en minut i från vårt hus! Man skulle nog nästan kunna se den om man gick ut på vår gatan.. Snacka om lyx :)
Jag gillar verkligen detta området mer och mer. Små söta butiker, bio, bussar jättenära och en stor fin park.
Nu ska jag äta min glass titta i min tidning och bara slappa..

xx

Inga kommentarer: