torsdag 13 maj 2010

Idag är en sån där jobbig dag, när det är så långt kvar till imorgon och nästa dag och nästa....... Nu har jag ätit och jobbat klart i alla fall. Jag har dessutom varit på en photoshoot (!!) med au pair mamman. Det var skitkul att se hur och vad fotografen och assistenten jobbade med, så nu vill jag verkligen gå en fotokurs!

Klockan åtta ikväll ska jag i väg och träffa två andra au pairer som bor här i närheten någonstans, och ta en fika med dom, så det ska bli kul :)

Imorgon ska jag baka kladdkaka, eller något, för au pair pappan fyller år och vi ska gå ut på resturang på kvällen, så jag tänkte att jag kanske kan baka lite istället för att köpa något, för jag har absolut ingen aning om vad det skulle vara..

Nu ska jag göra mig i ordning för fika.

xx
Lite pepp för såna där dagar....

1 kommentar:

Mamsen sa...

Efter regn kommer solsken....

Puss