fredag 14 maj 2010

Stressdag

Idag har jag varit ganska stressad hela tiden. Dagen började som vanligt med att gå till skolan och sen gick jag hem och åt frukost, sen iväg och köpa grejer till bakning, sen hem med tuben igen för att baka den där kakan och sen jobba lite. Sen iväg till skolan igen, där de hade en "Sponsored Walk" där barnen gick runt en fotbollsplan och fick ett klistermärke på tröjan för varje varv, medan föräldrarna stod och sålde massa olika bullar och muffins. Sen gick väl pengarna till någon slags välgörenhet.. efter det gick vi till simmningen och direkt efter åkte vi till en indisk resturang och åt god mat. Och nu är jag så sjukt trött och borde ha gått och lagt mig för länge sen..
Imorgon ska jag in till Camden med två andra tjejer så jag måste upp i tid också, på en lördag... men det ska bli kul! Jag älskar verkligen Camden, det är hittills den bästa delen av London.
Nu, sova!
God natt

Sponsored Walk

Kakan, som jag och barnen dekorerade tillsammans :)
xxx

1 kommentar:

Mamsi sa...

Don't shop til you drop, relax take it easy....;)

Puss