tisdag 30 november 2010

My day in a bubble

Oh my oh my!

Jag är tillbaks i verkligenheten igen. Jag kan inte förklara vad jag har vart med om för det är så jädra overkligt haha!
Jag skulle vara i studion vid 8.15 am vilket betydde att jag gick upp klockan 5am för att ta mig dit med bussar för att tube strejken var på g. Väl där så blir jag väl mottagen och frukosten var serverad. Fick kolla mig runt och damn!....den studion!sjukt blev taken by suprise.
Så himla stort och mäktigt. Efter ett tag fick jag prova kläderna som jag skulle fotograferas i och ta lättare bilder på dem, nålas och prova skor. De var helatiden folk som pillade och jag fick inte ta av mig eller ta på mig skorna själv för de gjorde de åt mig, vilket var lite speciellt haha.
Efter det fick jag gå upp till Hair and Makeup där jag satt ett bra tag. Var riktigt roligt, nästan det roligaste att bli sminkad proffsigt och håret fixat. De var riktigt duktiga frisörer och de klippte till mig lugg som jag klippt själv men den fick 7 out of 10, not bad at all haha.
Fick knallröda läppar till min första outfit som var en vit långarmad genomskinlig blus med linne under med höga jeans. De hade en DJ som fixa min favorit musik och sen var det igång.. Var svårt men kul. Innan jag gick upp kom de fram en som fixade sminket ytterligare och frisören gick med fram för att fixa håret det sista innan fläkten kom på. Mellan några bilder kom stylisten fram och fixade kläderna. Min andra outfit var svarta höga jeans, t-shirt och en jeans jacka.
Sen var det lunch som med var awesomeness.

Var en upplevelse for sure! och riktigt riktigt stört.
Once in a lifetime.





- Hanna

Inga kommentarer: