tisdag 21 december 2010

Keep it going


Jag försöker att komma på massa saker att göra denna veckan så att jag inte bara går runt och deppar ihop helt. Så imorgon tror jag att jag drar till IKEA för att, ja, det är det närmaste hemma jag kan komma just nu. Och så skulle jag och Hanna egentligen åkt dit i lördags men då var det för mycket snö, men jag kan kanske komma fram dit imorgon.Sen drar jag till Camden på torsdag och hänger på marknaden och ser om jag kan hitta något snyggt.På fredag vet jag inte vad jag ska hitta på. Julafton då ju.. och jag är i London. Fett kul liksom.. men jag kanske åker till Hyde Park och kollar in deras christmas fair, har inte sett den än.Sen är det lördag och då firar britterna sin älskade jul med sina små mince pies och allt vad det är. Får se vad som händer då, om jag stannar i huset eller inte. Ska ha på mig något snyggt i alla fall, sminket, håret, kläderna, det är det som håller igång mig lite nu och det får mig att känna mig glad. Och så musik förstås. Lyssnar på musik nästan dygnet runt just nu. Det är det enda jag gjort idag, arctic mokeys, Uffie, Vampire weekend, The strokes, sleigh bells....... thank god for Spotify!!
Jag har kollat alla Rebecca och Fiona avsnitten på svt play också. Dom är riktigt coola alltså.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, sen sova.




Inga kommentarer: